FAQ

1Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat nu?

Klik op ‘Wachtwoord vergeten?‘ Geef de gebruikersnaam of e-mailadres in dat je laatst gebruikte om in te loggen. Klik dan op ‘Wachtwoord opnieuw instellen’.

2Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestelling worden er geen verzendkosten aangerekend in België. Voor Nederland worden er verzendkosten aangerekend.

3Hoe zal mijn levering gebeuren?

– Voor bestellingen met een grotere omvang (dakramen,rolluiken,…) beschikken we over een persoonlijke leveringsdienst. Dat wil zeggen dat één van onze medewerkers jouw bestelling persoonlijk zal brengen tot aan jouw voordeur. Je zal tijdig gecontacteerd worden om een gepast moment af te spreken om jouw levering te laten plaatsvinden. Voor deze persoonlijke service hoef je ook geen extra verzendkosten te betalen.
– Voor bestellingen met een kleinere omvang maken we gebruik van een koerierdienst (DPD of Bpost).

4Hoe lang duurt het om een bestelling te ontvangen?

Naargelang de bestelde producten kan levering 1 tot 2 weken duren. We houden je hiervan op de hoogte.

5Op welke manier kan ik betalen?

Betalingen worden momenteel geaccepteerd via Bancontact / Mister Cash, iDeal of de Belfius en KBC online betalingssystemen.

6Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Bekijk de Retour pagina en vul  de nodige gegevens in om je zending terug te sturen.

7Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden vind je op deze link.